maandag 25 november 2013

Herfst tag




Heey allemaal,

Vandaag, als het goed is is het nu maandag, hebben we weer een nieuw artikel voor jullie. Nogmaals ons excuus dat we de afgelopen week helemaal niks gepost hebben -het is schandalig- .
Jullie hebben deze tag waarschijnlijk ook alwel op andere blogs voorbij zien komen. Het is namelijk de Herfst tag.  Benieuwd?  Lees mee.


Wat vind je van de herfst?

Tjah, de herfst is nou niet bepaald mijn lievelings seizoen het is koud, regenachtig, bewolkt en de bladeren van de boom vallen af. Ook word mijn uitzicht vanuit huis een stuk minder. Eerst keek ik uit op de gracht met mooie groene bomen maar nu staan daar een paar stammen met wat takjes eraan hihi niet echt iets om nou lang naar te willen kijken zegmaar. Maargoed, wel is het natuurlijk de periode dat we nieuwe kleren nodig zijn... dus "moeten" we shoppen, ik ben dan ook van plan een artikel over kleding te maken het zal zoiets als mijn wishlist zijn, maar dat komt later.



Wat zijn jou voordelen en nadelen van herfst?

Zoals ik net al zei we moeten shoppen.. nieuwe kleding, nieuwe schoenen, een andere make up stijl
dat vind ik wel een pluspuntje. En en en wat helemaal belangrijk is, is dat ik in de herfst jarig ben dus dat is zeker een heeeeel groooot voordeel. Maar please ik houd echt niet van koud regenachtig weer dus ik verlang nu alweer naar de zomer ^^ (jaaa dat duurt nog zolang miepmiep)

Welk kledingstuk past voor jou het beste bij de herfst?

Ehhh, ik dit vind ik altijd een van de moeilijkste vragen. Nu moet ik dus een keuze maken tussen lekkere comfy truien of heerlijk warme vesten.  Ik denk dat het ligt aan welke dag het is, dat klinkt misschien best raar maar in het weekend draag ik liever een warme trui alleen door de week niet dan trek ik graag een vest uit de kast. Met  -hoe kan het ook anders- een heel simpele spijkerbroek.

Appeltaart of muffins?

Ik ga helemaal voor de appeltaart. Ik vind appeltaart echt het lekkerste gebak wat er bestaat. Wel een groot stuk hea ^^

Beauty must haves voor de herfst?

O god, ik schrijf dan wel mee op een beauty blog maar zelf ben ik heel gemakkelijk met dat soort dingen. Eigenlijk draag ik alleen wat mascara dus ik denk dat dat dan ook maar mijn herfst must have is. Oja en natuurlijk lip balsem en handcreme!

Favorite herfst schoenen?

Mijn enkellaarsjes! Ze zijn heel simple zwart met studs op de zijkant. Ik vind ze ge-wel-dig. Deze schoenen hebben gelukkig niet echt een hak want daar kan ik niet oplopen of nouja ik moet nog even oefenen. 

Wat doe je het liefst in de herfst?

Wandelen, ik doe het niet vaak maar vind het wel echt heel gezellig en de herfst is er precies het goede moment voor. Als ik in de herfst door het bos loop ziet het er zo mooi uit al die gekleurde bladeren.

Wat ga je doen deze herfst?

Eigenlijk maak ik nooit echt plannen voor een bepaald seizoen of iets. Meestal zie ik hoe het komt en bedenk ik wel weer eens wat leuks als ik er zin in heb. Misschien ga ik nog wel een keer naar de bioscoop of iets anders kleins maar echt plannen heb ik dus nog niet.

Nou dat was het dan weer voor vandaag. De herfst niet mijn lievelings seizoen maar altijd beter dan de winter hea. Als het goed is begint rond 20 december de winter dus kom maar op.

Tot snel xx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten