zondag 24 november 2013

My wish list ♥



Heey allemaal,

Tjah mijn grootste hobby is denk ik -nouja denk- SHOPPEN!!! En nu ben ik dus 30 november jarig/jarig geweest (ligt eraan wanneer het artikel online komt hihi) en dat is weer een goede reden om een wish list te maken. Oja, Sinterklaas I ♥ U.





Dit simpele shirt van de Mango moet ik echt hebben. Ik vind streepjes sowieso helemaal super en dan voornamelijk het zwart wit. Met een leuke spijkerbroek eronder is dit toch helemaal super. Dit shirt kost 9,99.  klik hier

Dit is de andere variant van de zwart gestreepte Mango shirt. Ik vind deze wel iets minder maar voor afwisseling is dit ook super handig. Zo'n shirt als deze moet ik altijd wel even aanzien aangezien ik niet weet of deze kleuren bij mij ook goed staan. Ook dit shirt kost 9,99 klik hier

Ik heb al een top van de only en hij bevalt hartstikke goed dus ik ging direct weer even kijken of er nog zoiets was. Ik shop bij de only wel altijd uit de sale, omdat ik 17,- voor een top wel wat veel vind wat in vergelijking tot andere merken natuurlijk nog meevalt. Ook deze top is nu in de sale voor 13.56 klik hier


Deze spijkerbroek komt van de H & M. De strepen op de broek net boven de knie vind ik super leuk, dat zorgt ervoor dat de broek net even iets meer uitstraalt dan een normale broek. Wat ik altijd geweldig vind aan spijkerbroeken is dat je er alles mee kan combineren. Deze broek van de H & M is nu in sale 15,- klik hier



Deze broek komt van de H&M. Hij is superleuk gestreept wat de broek net even iets anders maakt dan een normale spijkerbroek. Dit is zeker een van mijn faforite van deze lijst omdat ik eigenlijk normaal altijd voor het meest normale ga. Deze is in de sale en nu maar 15,- mooie prijs toch. klik hier





Hoe lekker ziet deze trui eruit? Een trui in de winter is sowieso een must have maar als hij er dan ook nog leuk uitziet is het helemaal tof. Deze trui kost 7,- en is van de H & M klik hier




Zelf draag ik eigenlijk nooit rokjes maar deze ziet er wel heel leuk uit. Dit rokje is ook van de H & M en kost nu maar 5,- dus misschien... klik hier


SILJE LS DRAPY CARDIGAN, Black, large
Dit vest ziet er goed uit, heel basic maar is wel lekker lang. Ik heb alwel een normaal zwart vest dus eigenlijk zo dit complete onzin zijn maar toch... ^^ Nu voor maar 13,45 Klik hier

SOLAIMA WATERFALL S/S TOP, MEDIEVAL BLUE, large
Deze gestreepte top heeft een soort waterfall hals. Dit is toch super leuk onder een jasje of vestje?  Van de only nu 10,-  Klik hier


Hoe leuk is deze top, ik vind hem echt ge-wel-dig. Ik zou deze top denk ik onder een grijs jasje of vestje dragen. Ook deze ananas komt van de H & M (sorry hihi ze hebben gewoon leuke kleding naar een mooie prijs) Nu voor maar 10,-  klik hier

NEW GRAFIC LS STRIPE SWEAT, OATMEAL MELANGE, large

OkeeDeze gestreepte sweather van de only is nu maar 12,49 Klik hier


En dit laatste item moet ik ook echt hebben, ik was vanlaats al bij de H & M in zwolle maar ze hadden mijn maat niet. Nu kom ik hem dus alweer tegen dan online en hij is zooooo leuk!! Niet in de sale maar toch maar 19,95 Klik hier

Natuurlijk wil ik nog veel meer items op mijn wish list maarja dan zitten jullie hier denk ik nog wel een uur te scrollen en dat wil ik jullie natuurlijk niet aandoen hea. Wat vinden jullie het leukste item? En wat staat er op jouw wishlist?? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

XOXO Lisa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten