dinsdag 26 november 2013

Budget tip: Goedkope Tangle-Teezer dupe


Hoihoi allemaal, ik heb vandaag een goedkope budget-dupe voor jullie.
Een dupe is een soort 'namaak' van een duurder product.
Dit keer heb ik een dupe van de tangle teezer, dit is een soort borstel die je haar ontklit zonder het pijn te doen.

Zo ziet het eruit. Lijkt een beetje op een paardenborstel, maar werkt echt heel fijn.
De borstel ontklit je haar zonder het pijn te doen, door de 'pinnetjes' op de borstel. Het haar gaat er ook van glanzen. Een 'echte' Tangle Teezer kost ongeveer 15 Euro.



Dan de dupe, ik kwam deze tegen in de Tdi, deze zat in Duitsland, maar er zitten ook filialen in Groningen, Utrecht en Noord-Brabant. Als je in de buurt bent moet je zeker even kijken! Deze borstel was 2:


  
Lijkt er wel een beetje op he? Een stuk plastic met 'stokjes' die van lengte verschillen. En met zebraprint. Ziet er niet heel duur uit, maar dat was het dan ook niet. Het verschil met de Tangle Teezer is dat deze van harder plastic is en een andere vorm en kleur heeft. (Maar misschien hebben ze ook wel een Tangle Teezer in zebraprint) Ze hadden deze borstel ook in slangenprint.




Dan mijn haar voor, het is niet heel erg geklit, maar je ziet wel dat het een beetje dof is.

Mijn haar na. Het is helemaal ontklit, en het heeft ook weer een glans over zich. Geen hele opvallende glans, maar het is in elk geval niet dof.

Oke, pluspunten en minpunten bij elkaar:

+ Het is goedkoop (2 Euro)
+ Hij ontklit makkelijk
+ Hij doet geen pijn
+ Hij geeft je haar vrij veel glans

- Heel goed doorkammen doet deze niet, ik heb het gevoel dat de borstel alleen de 'bovenste laag' van mijn haar ontklit.
- Hij is een beetje hard, de Tangle Teezer zelf is wat flexibeler.


Al met al vind ik het een goede dupe! Ik heb de Tangle Teezer zelf niet, maar een vriendin van me (Lisa, ook van dit blog) heeft hem wel, en heel veel verschil vind ik het niet met het resultaat


Geen opmerkingen:

Een reactie posten