donderdag 14 november 2013

Flormar in Amsterdam!


Hoihoi allemaal, we hebben er een nieuw make-up merk bij in Nederland! Namelijk Flormar. Dit is een soort van Kiko, dus niet al te duur. Ze hebben een vesting geopend in Amsterdam, namelijk aan de Kalverstraat. Ik ga over twee weken naar Amsterdam, dus ik ga er zeker even kijken! Later meer dus, haha. Ik heb een beetje op de site lopen rondkijken of er leuke dingen tussen stonden, en heb wat gevonden. Er was helaas alleen een Turkse online shop, dus ik moet de prijzen wel even uitrekenen (TL naar Euro). (Het kan ook zijn dat in Amsterdam de prijzen iets anders zijn dan het omrekenen, maar dat weet ik niet zeker, omdat er geen Nederlandse online shop is.) Ik heb de leukste en raarste dingen uitgezocht om aan jullie te laten zien.
Enjoy!





Foundation Brush
26,00 TL (9,44 Euro)
 Als eerst, en hier ben ik dan ook het meest enthousiast over, want als je me een beetje kent, weet je dat ik van foundation houd. En dit is dan ook een foundation brush. Volgens mij is dit een stippling brush, dit soort kwasten brengt je foundation subtiel aan, dus niet te geplamuurd (dat je ziet dat je make-up op hebt.). Ik ga hier sowieso even naar kijken als ik in Amsterdam ben!


Duo Brush
32,25 TL (11,72 Euro)
Deze kwast ziet er een beetje onhandig uit. Want hoe wil je deze kwast ooit gaan neerzetten? Maar hij lijkt me verder wel fijn, met een blush kwast aan de bovenkant, en een poederkwast aan de onderkant. Deze is dan ook wel iets duurder, maar ik hoop dan ook dat ze allebei fijn zijn om product mee aan te brengen. En natuurlijk heel zacht en niet prikkend, haha.



Leg Foundation
23,50 TL (8,36 Euro)
Okee, dit is best wel een raar product. Je hebt natuurlijk foundation, maar foundation voor je benen? Nog nooit van gehoord. Tot nu dan. Maar waarom zou je foundation voor je benen willen gebruiken? Reageer anders als je weet waarom, haha. Het is er in drie kleuren, "Light", "Medium" en "Tan". De prijs is ongeveer evenveel als een "normale" foundation van bijvoorbeeld Rimmel London. 


Make-up Stick Foundation:
23,50 TL (8,36 Euro)


Een foundationstick! Zoiets zagen we al eerder bij Maybelline, maar dan voor iets minder geld. Hopelijk werkt het even goed. Voor de mensen die niet weten wat foundation / een foundation stick is: foundation is een soort make-up die je op je gezicht smeert op je huidskleur wat egaler te maken, en een stick is dan gewoon foundation in stick-vorm. Ik hoop dat deze stick goed in te blenden (vervagen) is, en dat het een beetje romig is. Er zijn vier kleuren, 65, 66, 67 en 68. Het is niet heel licht en heel donker, dus als je heel bleek of donker bent is dit waarschijnlijk geen goede keus.


Camouflage Concealer Palette
21,00 TL (7,63 Euro)

Op zich niet heel bijzonder, een concealer palette (concealer is om puistjes te verbergen), en de roze en groene kleuren zagen we ook al in het Catrice Allround Palette, maar blauw? Waar moet dat voor dienen dan? 
Na even Google Translate raad te hebben gepleegd, ontdekte ik dat de paarse (ja, het is paars, geen blauw) kleur ervoor is om de gelige en grauwe gloed uit je gezicht te halen. Klinkt wel handig toch?

Revolution Waterproof Mascara
25,00 TL (9,08 Euro)


Deze mascara belooft je wimpers te krullen, ze volume te geven, ze langer te maken, en ze longlasting te maken doormiddel van waterproof bestanddelen. Of dit waar is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar wat is wel zie is de rare vorm van het mascaraborsteltje. Hopelijk werkt dit ook goed.

LIGHTS OF FLOWERS PRECIOUS CURVE EYELINER
17,25 TL (6,27 Euro)


Oke. Dit is dus een eyeliner. Uhm en meer kan ik er ook eigenlijk niet over kwijt. Het belooft een dikke zwarte lijn boven je ogen zonder te vlekken. Ik ben benieuwd, haha. 


Wet Look Nail Enarnel
3,50 TL (1,27 (!!))

Nagellak met een natte finish. Juist. Hier ben ik best wel benieuwd naar, en de prijs is ook bijna niks, dus ik zal even kijken of deze in de winkel ligt (maar dan wel in een andere kleur).Ik ben benieuwd hoe het eruit zal zien.



Nou, dit waren dan de producten die mij het meest opvielen, ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben. Mijn vraag aan jullie is: Zouden jullie een product van Flormar uitproberen  / hebben jullie een uitgeprobeerd, en welke lijkt je dan het fijnst?

Much love,
Laura

3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de foundation brush!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles ziet er zo goed uit ik ben zo benieuwd naar de hele winkel eigenlijk!! :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaha die eyeliner. Oke, ik weet ook niet waarom je foundation voor je benen zou gebruiken. Is dat ongeveer hetzelfde als een bruiningsmiddeltje?

    BeantwoordenVerwijderen