woensdag 13 november 2013

Common white girl tag



Hoihoi allemaal, vandaag wil ik een tag voor jullie doen. Omdat ik deze tag een keer op een blog zag en ik ben 'wit' van huidskleur, zal ik hem nu voor jullie gaan beantwoorden. Trouwens, een tag zijn een paar vragen die je moet beantwoorden, met verschillende thema's. Dit keer is het thema 'Common white girl' Enjoy!




Favoriete Starbucks ?
Uuh ik heb eigenlijk geen idee... Ik kom nooit bij een starbucks.


Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? 
Best wel lang, ik sta 6 uur op en ben dan kwart over 7 beneden. Dus 1,5 uur.

Hoeveel selfies maak je per dag?
Niet heel veel, ik heb meer dagen dat ik veel selfies maak. Maar meestal verwijder ik mijn selfies ook gelijk, omdat ik er meestal niet heel charmant op sta, haha.


Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Ik heb nu 349 volgers en 69 foto's

Zeg je wel eens hard op "LOL" of "OMG" ?
LOL bijna nooit, en OMG heel soms.

Draag je soms meer dan 1 keer het zelfde kleding stuk?
Ja, meestal twee dagen en dan gooi ik het in de was.

Ben je racistisch?
Nope. Al vind ik wel dat zwarte piet mag blijven. 

Hoeveel tweets heb je?
941, maar ik tweet niet zoveel, ik kijk meer naar tweets van anderen.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Instagram, daar zit ik gewoon het meeste op, en vind ik ook het leukste om op te kijken.

Wat doe je het meest in je vrije tijd?
Chillen met vrienden, WhatsAppen, op Pinterest kijken en muziek luisteren.

Wie zijn je favoriete YouTubers?
Vera Camilla, Teske, todaysbeautyNL, Beautylab, disfordazzle, zoella280390. En dan vergeet ik nog een heleboel :)


Hoe vaak doe je je nagels?
Niet zo vaak. Want dan vergeet ik het er weer af te halen, en loop ik een tijdje rond met afgebladderde nagels. Not so charming...

Ben je een shopaholic?
Ja. En dan vooral make-up. 

Hoe vaak heb jij Mean Girls gezien?
Nog nooit geloof ik... Is dat erg?

Heb je veel kleren?
Nee. En dat zeg ik helaas niet om de reden dat ik zo verwend ben dat ik heel veel kleren krijg maar nooit genoeg kan hebben. 


Maak je voor dat je gaat eten foto's van je eten?
Alleen als ik er later nog leuke herinneringen aan heb, dus niet zo vaak.

Draag je elke dag make-up?
Ja, de ene dag volgeplamuurder dan de andere.

Hoe doe je je haar altijd?
Meestal de voorste plukjes achter mijn oren, of de voorste plukjes achterop mijn hoofd met een clipje. Of gewoon los natuurlijk.



Zie je er altijd goed uit?
Nee. Ik doe wel altijd mijn best om er zo goed mogelijk uit te zien, maar helaas is dat niet altijd (zeg maar gerust heel vaak) niet het geval.


Dit was de TAG! Natuurlijk mag je hem overnemen als je wilt hoor. 

Liefs 
Laura









Geen opmerkingen:

Een reactie posten