vrijdag 29 november 2013

Feesieee




Zaterdag ben ik jarig en word -alweer hihi- 15 ^^. Ik ga het natuurlijk vieren maar houd het wel simple, benieuwd hoe?? Lees mee.





Als je een feestje organiseerd moet je het wel realistisch houden natuurlijk, een limo zit er voor mij dan ook -helaas- niet in. Je moet dus rekening houden met de volgende puntjes (zijn er best veel troues)

Wie nodig je uit?
Nodig je alleen je beste vriendinnen uit, een groep gezellige meiden of ook jongens? Het is belangrijk te weten voor wie je het geeft want jongens kijken -neem ik aan- niet heel graag naar een romantische film. Hierbij zijn we eigenlijk al bij het tweede puntje aangekomen.

Wat ga je doen?
Ikzelf houd persoonlijk niet heel erg van films, hoewel als je het eenmaal opzet het mij ook prima is. Maar als ik mag kiezen doe ik toch liever een spelletje. Misschien is het Lama spel iets en wie ben ik is ook erg leuk. Have fun!

Waar ga je het vieren?
Wil je een hele disco met muziek en een dansvloer dan is de woonkamer misschien niet zo'n goed idee. Maar voor de gezellige klets party's hoef je natuurlijk geen hele zaal af te huren maar kun je gewoon je ouders een verdieping omhoog sturen, zo heb je de hele woonkamer voor jou en je vriendinnen.

Belangrijk zorg voor een ouder vrije zone.
Natuurlijk mogen ze wel pizza's/patat/pannekoeken bakken maar beter als ze daarna toch even een andere ruimte kiezen geld ook voor zusjes, hoewel het natuurlijk best gezellig kan zijn met.

Voedsel is ook zeeeeer belangrijk.
Doe niet te luxe neem gewoon een paar zakken chips, nootjes, candyyy, m & m's (ligt eraan met hoeveel jullie zijn). Eet ze!

En drinken natuurlijk.
Geld eigenlijk hetzelfde niet te luxe, je hoeft echt geen shakes te maken wil het gezellig worden (is dit wel het geval dan heb je waarschijnlijk de verkeerde mensen uit genodigd whih). Neem gewoon een paar flessen cola, sinas, water en eventueel wat soorten sapjes.

Uitnodiging. 
Dit is misschien wel het aller- aller- belangrijkste. Oke je kunt natuurlijk een kaartje maken, maar eigenlijk is what's app wel even handig. Zet er gewoon even de datum, plaats en natuurlijk tijdstip op en iedereen heeft genoeg info. Oja wel handig om erbij te zetten wat je voor cadeau's wilt (ja klinkt lekker arro).

XX Lisa

1 opmerking:

  1. Simpel*
    Organiseert*
    Trouwens*
    Het voor mij ook prima is*
    Maar het is beter*
    ...Kiezen. Geldt ook voor zusjes*
    M&M's*
    Geldt*
    WhatsApp*

    Om over woorden als "arro" en "whih" nog maar te zwijgen.

    BeantwoordenVerwijderen