donderdag 28 november 2013

MAX baked eyeshadow review


Hoihoi allemaal, vandaag heb ik een review voor jullie. 
Ik was laatst bij de Action en ik weet, dat ze daar ook make-up hebben. Het een slechter dan het ander, maar de prijs is dan ook niet zo hoog, haha.
Ik wilde een oogschaduwpallet, en had een paar reviews op internet gelezen over dit oogschaduw geval van de Action, dus ik was benieuwd en kocht het. De kleur is Black & Beige.
Kijk mee voor wat ik er van vind!





Nou, dit is hem dan. Sorry dat het palette een beetje vies is, ik had geen zin om het schoon te maken. Maargoed, er zitten vier kleuren in, een witte glanzende kleur, als highlighter. Dan een glanzende metallic met 
kleine glitters. Voor op het bewegend ooglid, lijkt mij. Dan een paarse metallic kleur, voor rechts op het bewegend ooglid. En zwart glimmend, voor in de arcadeboog, of als eyeliner. Maar is het echt wel zo goed als het lijkt in het palette zelf? Laten we naar de swatches gaan kijken.





Ik was blij verrast toen ik mijn vinger over de witte oogschaduw haalde. Jemig, wat een pigment! De rest van de kleuren zag er op mijn vinger ook heel mooi uit maar...


Het swatchen zelf. Je ziet het bijna niet, alleen een glansje. Zelfs toen ik het op mijn oog probeerde zag je niks. Helaas MAX... Volgende keer mogen ze iets uitbrengen wat pigment heeft op je vinger en op je ooglid. Ik ben niet heel positief over deze oogschaduw, dit was dus best wel een miskoop. Ik raad het jullie dus niet aan!

De prijs van dit palette is trouwens 1,29 Euro. Niet heel duur ofzo, maar niet de prijs waard. Koop dan liever iets van Essence, die werken veel beter.

Liefs, 
Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten