zondag 1 december 2013

TAG: van 9 tot 1


Hoihoi allemaal, vandaag wil ik een tag met jullie doen. Je ziet wel wat voor tag het is, haha.Officieel heet het van 10 tot 1, maar ik heb 10 niet gedaan, dus heet het van 9 tot 1, haha.



9 Dingen die ik leuk vind:

- Huiswerkvrij zijn, dat is gewoon zo fijn. Vinden jullie vast ook!
- Kletsen met vriendinnen, gewoon dingen delen. 
- Lachen.
- Zomer, ik haat kou
- Shoppen
- Eten
- Beautyblogs lezen
- Inspiratie opdoen
- Een goed cijfer halen. Spreekt voor zich haha.


8 Dingen die ik niet leuk vind:

- Huiswerk
- Hoofdpijn
- Overgeven
- Onvoldoendes
- Fake vrienden
- Pindakaas
- Regen en kou...
- Tegenwind


7 Plekken waar ik graag kom:

- Op internet, spreekt voor zichzelf
- Op mijn kamer, omdat het zo rustig is
- Op school (en NIET om de lessen)
- Bij vriendinnen, gewoon omdat het gezellig is.
- Zwolle, in de buurt en genoeg winkels.
- Hoe cliche, maar in mijn dromen. Daar is alles gewoon zo veel fijner.
- Grote steden, niemand die je kent daar en volop winkels


6 Manieren om mijn hart te winnen:

- Humor.
- Lol, mij niet laten zitten als ik hem nodig heb
- Een beetje knap mag ook wel ;)
- Mooie ogen hebben <3
- Een beetje mooie kleren en dan vooral schoenen hebben (ook al loop ik zelf op airmax haha)
- Lief zijn


5 Plaatsen waar ik nog heen wil:

- Australie
- VS
- Ibiza
- Hawai
- Londen


4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan:

- Mijn vriendinnen, als ik me down voel ofzo vrolijken zij me op.
- Mijn kleine mini telefoontje (Samsung Galaxy Pocket)
- Eten :D
- Muziek. Als het zou kunnen stond het 24/7 op!


3 Van mijn lievelingsliedjes:

- What the Hell - Avril Lavigne
- Lessons in Love (All day all night) - Neon Trees
- Year of Summer - Niels Geusebroek ft. Wildstylez

2 Wensen

- Geluk (en dan niet alleen voor mijzelf)
- Succes krijgen in een baan en een leuke man krijgen (ik wil geen kids nog haha)

1 Laatste woord/zin

- Laat achter in de comments wat je van deze tag vond, en overnemen mag natuurlijk altijd! 

Liefs,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten