vrijdag 8 november 2013

My love for music





Muziek is een ding dat bij bijna niemand meer kan ontbreken in het leven. Bij mij hoort het ook tot een van de basisbehoeftes van de dag. Benieuwd naar welke muziek ik dan zowel draai?? Lees mee.





Graag luister ik naar de liedjes van Birdy haar zachte en kwetsbare stem is voor mij een groot pluspunt. Na haar liedje help the people van vorig jaar, ben ik helemaal verkocht. Ze heeft een super mooie stem om naar te luisteren. Soms wel wat langzaam maar dat is alleen maar mooi meegenomen onder de huiswerkmomentjes. Super tof album!





Voorheen luisterde ik onder mijn huiswerk altijd -hoe toevallig- Ariana Grande. Ik ontdekte dat er ook een compleet album van haar is. Ja dat ”ontdekte” ik hoewel het natuurlijk vrij logisch is ook want wat heeft ze een mooie stem en een super fijn karakter. Ook vind ik de video clips van Ariana top hoe simpel zij zingen doet voorkomen, wauw. Deze liedjes gaan op de repeat.



Ook de Hitzone’s CD van radio 538 worden zodra ze uitkomen direct gedownload. Dit is gewoon –laten we zeggen- voor ieder wat wils. Ondanks dat er ook verschrikkelijke schreeuw nummers opstaan, waar ik persoonlijk niet zo dol op ben. Zijn de Hitzone CD’s gewoon een soort samenvattende music bomb. En wat helemaal tof is als je alle tracks uit je hoofd kent komt de volgende CD uit, goed geregeld toch?

Maar mijn favo nummer op het moment is toch echt. Wake me up van Avicii.



XOXO Lisa





Mijn vraag aan jullie is -hoe kan het ook anders-... Wat is jullie favo muziek van het moment?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten