zondag 10 november 2013

Everyday eyelook


Hoi! Vandaag show ik mijn everyday eyelook. Het is een simpele look, maar geeft net dat beetje extra.





Gebruikte producten:
- Essence eyeshadow 'Party all night'
- Essence quatro eyeshadow 'Over the taupe'
- Catrice Absolute Nude Palette
- Wild&More wit oogpotlood
- Essence I ♥ Extreme mascara
- Essence Liquid Ink eyeliner
- Essence I ♥ Stage eyeshadowbase
- Kwasten: Hema, Action en uit het Catrice Absolute Nude Palette


Let's start!


1. Ik begin met een 'naakt' oog met alleen wat oogschaduwbasis


2.  Met de platte kwast uit de Action kwastenset breng ik een gouden oogschaduw aan. Deze kwast leent zich gewoon goed voor het (licht) aanbrengen van 'basis' kleuren.


3. Nu breng ik de tweede kleur van rechts aan in mijn arcadeboog met het bijgevoegde kwastje. Hiermee blend ik het nog niet!


4. Met de Hema kwast neem ik de donkerste kleur uit het Essence paletje. Dit breng ik aan in mijn buitenste ooghoek.


5. Time to blend! Ik neem nog wat van de Catrice oogschaduw en van de Essence oogschaduw. Met het kwastje dat bij het Catrice paletje zat, ga ik nu de boel blenden.

5. De lichtste kleur uit het Essence paletje breng ik nu aan onder mijn wenkbrauw, midden op het bewegend ooglid en in mijn binnenste ooghoek.


6. Ik zet een lijntje boven mijn oog. Soms tightline ik ook nog, dan maak ik mijn bovenste waterlijn zwart, maar nu deed ik het niet. Soms vergeet ik het ook ;). Het kan echt wat toevoegen aan je ooglook.


7. Ik breng de donkerste kleur uit het Catrice paletje aan onder mijn oog, inclusief het witte oogpotlood op mijn onderste waterlijn.

8. Nog wat mascara, et voila! Mijn dagelijkse ooglook. Je weet, ik ben geen beautygoeroe of zo, maar ik probeer er het beste van te maken. Excuses trouwens voor de rare mascara, soms doet hij niet wat ik wil ;)

Dit was mijn ooglook!

x Suus

1 opmerking: